miercuri, 20 mai 2009

Back

Salut lume…
Well in sfarsit am net…spre disperarea parintilor mei, in special a mamei care s-a bucurat foarte mult in toata aceasta perioada de o saptamana in care nu am avut acces la internet pentru ca nu am mai stat toata ziua “cu ochii in calculator nefacand nimic altceva” si de faptul ca nu m-am mai vaitat de mult ca ma doare capul, motivul fiind acelasi ca nu am mai stat pe calculator.
Oricum aceasta saptamana m-a ajutat sa-mi dau seama ca intr-o oarecare masura sunt dependenta de calculator, dar si ca pot trai si fara el…mai greu, dar pot trai…
So…cand a aflat mama ieri ca in sfarsit imi merge netul era sa faca o criza de nervi…
M-am gandit sa mai scriu ceva pe blog pentru ca l-am cam abandonat in ultima perioada, dar nu am idei…asa ca daca imi vin ideile o sa mai vedeti cateva posturi…pana atunci…bye…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu