vineri, 20 martie 2009

Antonime

Nu-nteleg si nu imi pasa
Ce-are moartea:flori sau coasa
E murdara sau e pura
Ce-i in suflet chin sau ura.
Unul vine, altul pleaca
Unul zboara, altul cade
Imi da aripi sau ma seaca
Adevaruri sau balade.
Alb sau negru, zi sau noapte
Vorbe-n glas sau simple soapte
Rai sau Iad, flutur sau rama
Intareste sau farama.
Sa ma bucur sau sa plang
De e leagan sau mormant
De e sacru sau spurcat
In picioare sau culcat.
Ma ucide sau ma naste
Nu ma stie, ma cunoaste
E bogat sau e sarac
Si ce-o fi:inger sau drac.
Se topeste sau se-ncheaga
E-n bucati sau e intreaga
Este noua sau e veche
Singura sau cu pereche.
Ma intreaba sau raspunde
Este dulce sau sarata
stie sau nu stie unde
E cu cruce sau cu pata.
El sau ea, pamant sau cer
Plastilina sau otel
M-a vandut sau ma pastreaza
Ma pazeste, ma vaneaza.
Multe intrebari imi zboara
Pe-nauntru si pe-afara
Ca sa vad tot ce ma doare
Ca sa am un loc sub Soare
Da-nca nu m-am lamurit
Mai traiesc sau am murit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu