vineri, 3 iulie 2009

Scrisoare de la Iisus

Buna, ce mai faci?
M-am gandit sa-ti scriu cateva randuri ca sa-ti spun cat de mult te iubesc si ca ma gandesc la tine.
Te-am vazut ieri cand vorbeai cu prietenii tai. Am asteptat toata ziua sa vorbesti si cu mine.
Cand a venit seara, ti-am daruit un apus de soare pentru a-ti incununa ziua si un aer proaspat ca sa te odihnesti bine…si am asteptat.
Dar nu ai venit! O, da, asta m-a durut dar eu tot te iubesc pentru ca sunt prietenul tau.
Azi-noapte, te priveam cum dormi si am vrut sa-ti ating fruntea. Atunci am facut sa straluceasca o raza de luna pe chipul tau.
Te-am asteptat, vroiam sa vin sa-ti vorbesc. Am atatea daruri pentru tine. Dar te-ai trezit tarziu si ai plecat in graba.
Lacrimile mele erau in ploaie… Astazi ai un aer atat de trist, atat de singuratic incat mi se rupe inima pentru ca te inteleg. Si pe mine prietenii mei m-au lasat sa cad, si asta destul de des. Dar iubesc.
Incerc sa-ti spun prin cerul albastru si prin iarba de un verde crud ca…te iubesc. Murmur prin frunzele copacilor si o transmit prin culorile florilor…te iubesc.
Strig printre varfurile muntilor si le dau pasarilor sa canta cantari de iubire. Te invesmantez cu culorile soarelui si te parfumez cu mireasma naturii. Iubirea mea pentru tine e mai adanca decat oceanul si mai mare decat orice dorinta sau nevoie a ta.
Stiu ca e greu pe acest pamant, o stiu bine. As vrea sa-L intalnesti pe Tatal meu…si El vrea sa te ajute, sa-ti vorbeasca, sa te asculte.
O, dac-ai sti cat vreau sa-ti vorbesc si sa merg alaturi de tine! Te rog, nu ma uita, am atatea lucruri sa-ti impartasesc. Dar, vezi, esti liber sa alegi. E decizia ta. Eu te-am ales si te astept…pentru ca te iubesc.
Cu drag,
al tau prieten,
IISUS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu