duminică, 21 februarie 2010

Sunt o scorpie...SI CE?

Mama imi zice de cateva zile ca sunt o scorpie...ma rog nu'mi zice ca sunt o scorpie...nu cu cuvintele astea, dar asta reiese din ceea ce'mi zice...OK sunt o scorpie..recunosc...si care'i problema? Daca anul trecut eram o "mini scorpie in miniatura", anumite intamplari din acest an m'au facut sa devin o scorpie totala....si ghiciti ce? MA SIMT FOARTE BINE ASA...chiar fff bine...
Bine va dati seama ca nu sunt scorpie cu toata lumea, doar cu cine merita...Nu stiu daca e rau sau bine, dar ma simt asa de bine, asa de linistita, asa de...razbunata ( si sa nu'mi spuneti ca razbunarea e arma prostului...sincer chestia asta acum ma lasa rece...atunci cand ai de'a face numai cu prosti sau ma rog cand majoritatea persoanelor cu care ai de'a face sunt nijte ratati ( desi ratati e mult spus )...trebuie sa te cobori la nivelul lor ca sa poti discuta ( si discuta e mult spus ) cu ei )...Deci da, ma simt asa de bine ( desi stiu ca nu procedez corect ) atunci cand sunt o scorpie...
Poi frate, cum sa nu devii o scorpie atunci cand tu ai intentii bune, iar altii profita si profita si profita la nesfarsit de tine si ii doare...undeva ca ai si tu sentimente si isi bat joc de tine ori de cate ori au ocazia. OK ai gresit si tu o data... ( daca a'ti exprima opinia inseamna a gresi ) si de atunci ei tot continua sa'si bata joc...poi fratilor cine draq sunteti voi ca sa faceti asta? Aaa ce/cine sunteti mah? Intrebarea e retorica si oricum stiu prea bine ce sunteti...
Ce bine ma simt cand ma descarc...si acum o sa fac o promisiune NICIODATA N'O SA MAI PLANG DIN CAUZA ACESTOR RATATI...NEVEEEEEEEEEER...

Nu sunt o pitzipoanca, dar nu's nici emo, nu ma imbrac numai in roz, dar nici numai in negru, nu sunt Miss Univers, dar nici Betty cea urata si ma simt PREA BINE in pielea mea ca sa mai tin cont de parerile unor RATATI!!!

semnat: EU...SCORPIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu