miercuri, 1 aprilie 2009

puncte...puncte

buna…ce…mai…faceti…voi?…
eu…nu…foarte…bine…dar…nu…conteaza…sunt…doar…prost…dispusa…momentan…
…dar…o…sa-mi…treaca…
cred…ca…va…intrebati…de…ce…pun…”…”dupa…fiecare…cuvant…
ei…bine…o…sa…aflati…imediat…
ieri…vorbeam…pe…mess…cu…cineva…si…vorbeam…despre…diferite…lucruri…
pana…cand…ea…m-a…oprit…din…ce…vroiam…sa…zic…pe…motiv…ca…o…enervez…
eu…nedumerita…am…intrebat-o…de…ce…o…enervez…si…ea…mi-a…raspuns….pentru…ca…folosesc…foarte…des…”…”
si…a…continuat…spunandu-mi…ca…daca…mai…vreau…sa…vorbesc…cu…ea…sa…nu…mai…pun…atat…des…aceste…semne…de…punctuatie
…iar…eu…enervandu-ma…la…randul…meu…i-am…raspuns…ca…nu-mi…pasa
…daca…pe…ea…o…enerveaza…si…n-are…decat…sa…nu…mai…vorbeasca…cu…mine…
mare…chestie…
concluzia…este…ca…daca…nu…va…place…cum…scriu…ce…scriu…
cat…scriu…sau…mai…stiu…eu…ce…si…nu…ma…refer…numai…la…scris…
ma…refer…in…general…daca…nu…va…place…de…mine…
nu…mai…vorbiti…fratilor…cu…mine…si…gata…da…nu…incepeti…
cu…chestii…de…genuul…daca…nu…faci…aia…nu…mai…vorbesc…cu…tine…
sau…daca…nu…te…schimbi…nu…mai…esti…prietena…mea…
ca…nu…ma…afecteaza…la…mine…nu…merge…cu…chestii…de-astea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu