miercuri, 1 aprilie 2009

Ziua Pacalelii

Dupa cum bine stiti azi e 1 Aprilie sau Ziua Pacalelii.
Inca de dimineata de cand m-am trezit am fost cam neincrezatoare in ce se va intampla azi.
Ma asteptam sa am parte de glume proaste la scoala asa cum se intampla in fiecare an, dar iata ca n-a fost asa.
A fost o zi chiar linistita, mult mai linistita decat mi-as fi putut imagina…asta pana a venit ora de istorie…cand am ras de am murit…colegutzii mei stiu de ce…
Apoi a venit romana si ce ne-am gandit noi hai sa-i facem o farsa lu profa…
Zis si facut…farsa era cam asa: i-am scris pe tabla doamnei profesoare ce va de genu:
“Draga doamna profesoara, clubul pufosilor anonimi va anunta ca am intrat in vacanta…NU SUNTEM”…
si am plecat cu totii si ne-am ascuns in baie asteptand nerabdatori sa vedem care va fi reactia doamnei profesoare…
(va puteti imagina cum stateau aproape 30 de elevi intr0o baie minuscula nu?)…numai ca gluma era expirata asa ca nu ne-a iesit…o mai facusera si altii inaintea noastra…dar nu-i nimic…1 Aprilie e in fiecare an…avem timp un an intreg sa ne gandim la o farsa mai buna si s-o punem in aplicare…
Daca la ora de romana noi am fost cei care am incercat sa punem la cale o farsa la ora de logica lucrurile au fost exact invers…
Doamna profesoara a venit in clasa, s-a asezat la catedra si a intrebat cine este absent…nimic neobisnuit pana acum pentru ca asta face in fiecare ora…
Apoi s-a ridicat de la catedra si ne-a spus: “Scoateti o foaie de hartie”
Noi la inceput am zis ca era o farsa normal si i-am zis doamnei “Haideti doamna ca e pacaleala”, dar ea a spus ca nu si a repetat “Scoateti o foaie de hartie”…noi ne-am resemnat si am scos foaia , iar doamna ne-a dictat doua exercitii(niste chestii cu “p” si “non p”…”daca” si “atunci” din logica de clasa a 9 a pe care nimeni nu le intelege)…ne-a lasat putin si vazand ca nu ne descurcam ne-a spus “Haideti sa va dau eu un exemplu: Daca ati fi cunoscut-o pe doamna profesoara atunci ati fi stiut ca nu v-ar da lucrare 1 Aprilie”…si asa am fost noi pacaliti…
Apoi ora a continuat normal si pana la urma am reusit si eu sa inteleg chestiile alea…
Cam asta a fost Ziua Pacalelii pentru mine anul asta…dar stati ca nu s-a terminat si nu stiu de ce am impresia ca parintii mei imi pregatesc ceva…sper sa nu fie asa pentru ca nu am chef de glume si mai ales de acele glume “foarte bune” pe care le fac parintii mei…
Pana data viitoare bye bye :-h

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu