marți, 8 septembrie 2009

Despre mine

Sunt… o persoana sociabila, prietenoasa…

As vrea… sa citesc ganduri, sa zbor…

Pastrez… amintirile in adancul sufletului meu…

Mi-as fi dorit… sa fiu baiat…

Nu imi place… minciuna, ipocrizia, lasitatea…

Ma tem… de paianjeni, de singuratate…

Aud… atatea prostii in fiecare zi…

Imi pare rau ca… nu pot sa ajut pe toata lumea…

Imi plac… lucrurile simple care te fac sa te simti in al-9-lea cer, oamenii sinceri si cinstiti pe
care te poti baza, cateii care-ti ling fata cand simt ca ti-e greu…

Nu sunt… perfecta…

Dansez… prea rar…

Cant… mai mereu (chiar daca nu am voce )

Niciodata… nu-mi voi uita trecutul si pe cei care fac parte din el, nu as uita o minciuna sau o tradare…

Rar… pot sa-mi tin gura…

Plang cand privesc… oameni necajiti, caini vagabonzi, seriale de dragoste…

Nu imi place de mine pentru ca… actionez mereu din impuls, ma incred prea tare in oameni desi stiu ca unii dintre ei ma vor dezamagi, ma implic prea tare in orice…

Sunt confuza… cand trebuie sa iau o decizie importanta…

Am nevoie… de cineva care sa ma inteleaga, sa ma sprijine, sa fie alaturi de mine…

Ar trebui… sa nu uitam niciodata de unde am plecat si cand ajungem sus sa-i ajutam pe cei care sunt jos…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu