luni, 14 septembrie 2009

A inceput scoala!

Chicossssss a inceput scoala!!!! Am asteptat ziua asta ca niciuna pana acum…nu stiu de ce. Pana acum uram cand incepea scoala, dar acum ma bucur ca a inceput…mi s-a parut ca vacanta asta nu s-a mai terminat…

Bun, sa va povestesc cum a fost prima zi de clasa a-10-a…
Poi nimic interesant, am ajuns la scoala (dupa juma de ora in care am asteptat-o pe o colega), ne-am intalnit cu totii, etc, discutiile obisnuite…
Apoi a inceput festivitatea de deschidere (ceremonia funesta, vorba lu dirigu) care m-a plictisit ingrozitor, ma rog slujba, a vorbit directoarea pana n-a mai putut, tot consiliu judetean (normal fosti elevi ai liceului…ce sa zic), ma mir cum de n-a venit si primaru’…ma rog a trecut…
Am ajuns in clasa, aceeasi clasa, unde am constatat ca nu s-a facut nimic, dar absolut NIMIC…aceleasi gume lipite pe tavan si pe parchet, aceleasi perdele, bradul de la Craciun in clasa, abtipildurile lipite pe geam, bancile tapetate cu diverse formule, versuri etc, singurul lucru care s-a facut a fost ca au curatat mizeria din spatele caloriferelor ( care dadea pe afara)…
Ne-am luat manualele, ne-a dat dirigu’ oraru’ si ne-a spus ce profesori ne-au schimbat, apoi am plecat…cam asta a fost prima zi din anul scolar 2009-2010…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu