sâmbătă, 5 septembrie 2009

Oracol

1.Oamenii de care imi pasa cel mai mult: familia, adica mama, tata, motzu(catelul), liza, labuta si rex(cateii adoptivi); prietenii aia putini da’ buni printre care Lucy &Nina(normal), Iolanda, si fetele de pe forum si…cam atat…

2.Sunt mandra de mine pentru ca: nu sunt seaca pe dinauntru ( e o metafora )…

3.Oameni pe care ii admir: Parintii mei pentru ca au reusit sa ma creasca si sa ma educe si in mare parte datorita lor sunt ceea ce sunt…
Prietenii ( ma refer la cei adevarati) de la care pot invata ceva…
Formatia mea preferata, RBD, sau ma rog membrii trupei separat, pentru ca desi sunt extrem de faimosi, nu si-au luat lumea in cap, sau ma rog nu toti…

4.Imi place mult sa: ascult muzica, sa ma plimb, sa scriu, sa vorbesc cu prietenii, sa stau pe net etc.

5.Imi doresc sa: pot schimba lumea asta, sa fie mai buna, toti oamenii sa fie egali, sa aiba toti tot ce le trebuie si imi doresc sa devin un bun psiholog…

6.Unele dintre cele mai bune lucruri facute de mine: aici las pe altii sa spuna…nu-mi place sa ma laud…

7.Mi-ar placea sa devin: psiholog sau jurnalist…

8.Imi propun sa: ajut cat mai multi oameni, sa devin cineva in viata…

9.Prefer sa: stau singura decat intr-o proasta companie si sa stiu mereu adevarul oricata de dureros ar fi…

10.Stiu ca pot sa: reusesc in viata prin propriile mele forte…

Later Edit: La prima am uitat sa mentionez pe cineva…Lavi…sorry n-a fost cu intentie…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu