sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Intro

Buna....sunt tot eu.

Aceeasi persoana care are incredere oarba in oameni care nu merita acest lucru. Inca odata m-au tradat, macar de data asta suntem chit, caci si eu i-am tradat pe ei. Desi acest lucru ar trebui sa ma faca sa ma simt mai bine, nu e deloc asa, nu ma simt mai bine. Nu ma simt nici rau, dar totusi nu sunt mandra de ce am facut. Ciudat sentiment: nu sunt nici mandra de ce am facut, dar nu am nici remuscari. Cert e ca trebuia sa fac ceva. Ma saturasem. Adunasem in mine prea multe si trebuia sa ma descarc. Asta am si facut. M-am descarcat.

In fine sa revin la ce vroiam sa scriu initial.

Vroiam sa va spun ca sunt tot eu, cea care avea un alt blog [ inapiticot.wordpress.com] pe care din unele motive (care sunt in stransa legatura cu faptul ca m-am descarcat) a trebuit sa il sterg Dar, nu-i nimic. Imi plac noile inceputuri. O s-o iau de la capat, iar.

O sa pun in curand toate postarile care erau si pe celalalt blog si daca mai aveti rabdare sa imi mai lasati si cateva comm-uri, v-as fi recunoscatoare, daca nu, no problem.

Cam atat pentru o prima postare.

P.S: De ce am ales acest link pentru blog? Poi de ceva vreme incoace sunt obsedata de o melodie Vivir - Belinda, nu neaparat pentru ca Belinda e cantareata mea favorita, dar melodia asta chiar imi place.

2 comentarii: