luni, 10 august 2009

one week and happy birthday to me

Inca o saptamana…si e ziua mea…my super sweet 16…abia astept…nu stiu dece pentru ca nu ma astept sa fie ceva mare sau chestii de’astea, poate doar o mica petrecere in familie si cateva mesaje de la colegi, fosti colegi sau prieteni care o sa’si aminteasca…atata tot…sincer nu stiu de ce’s atat de nerabdatoare…dar abia astept…
Cum am spus nu ma astept la cadouri pentru ca nu prea’mi place sa primesc cadouri…e mai frumos sa mi se spuna din suflet “La Multi Ani”…degeaba primesc cadouri daca nu sunt daruite din suflet asa ca mai bine ma multumesc doar cu “La Multi Ani”…
Poate credeti ca sunt ciudata pentru ca nu’mi place s aprimesc cadouri, dar asa am fost mereu…ma bucur ca primesc, dar nu ma incanta foarte tare…ma bcucura mai tare o imbratisare calda de la parinti, prieteni…
Cam atat pentru acum…dupa ce trece ziua o sa ma intorc sa va povestesc cum a fost…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu