vineri, 21 august 2009

amintiri...melancolie

Azi am trecut prin fata fostei mele scoli si m-a cuprins o stare de melancolie, chiar tristete. Mi-am adus aminte de momentele petrecute in scoala generala, atat de cele bune cat si de cele mai putin bune, mi-am adus aminte de colegii mei, de profesori, de salile de clasa, de tot…Am simtit un dor imens sa ma aflu iar pe holurile acum parca mai pustii ale scolii, printre vechii mei colegi, in vechea mea banca “tapitata” cu nenumarate formule si versuri, ascultand ( sau nu) profesorii ce ne predau… Stau si ma gandesc uneori si-mi amintesc cum era in generala, si imi dau seama ca niciodata nu o sa mai fiu eleva acelei scoli, ca niciodata nu o sa mai fiu in clasa cu fostii colegi, ca niciodata vechii mei profesori nu o sa-mi mai predea, si-mi pare rau ca n-am stiut sa profit de acele timpuri…
Desi a trecut deja un an de liceu nu am reusit sa am obisnuiesc cu gandul ca scoala generala a ramas in urma, ca nu voi mai fi niciodata eleva de gimnaziu…
Sper ca acum la liceu sa reusesc sa profit mai mult de timp, pentru ca la sfarsitul ciclului liceal sa nu-mi mai para rau de timpul pierdut…
Si acum va voi lasa cateva fraze care se potrivesc perfect celor care au terminat ciclul gimnazial sau cel liceal…sunt de la sfarsitul telenovelei “Rebelde”, telenovela mea preferata…
“Nu stiu daca liceul( scoala) era exact asa cum mi-l amintesc eu, sau daca profesorii erau atat de buni sau atat de rai precum au ramas in memoria mea. Ceea ce sigur stiu este ca cel mai important lucru pe care l-am invatat in acele zile a fost valoarea prieteniei. Prietenii, mereu prezenti la bine si la rau, in cele bune si in cele rele. Sunt ei, cea mai curata amintire de atunci. Si iubirea, prima iubire. Prieteni, iubiri, nu conteaza cat de departe sunteti, mereu va port cu mine. Si stiu ca nu va voi uita niciodata pentru ca in ceea ce suntem azi este prezent ceea ce am fost. Voua, prietenilor mei de suflet, va multumesc pentru totdeauna. Pentru ca ati facut ca acea epoca de a cunoaste lumea cu sufletul deschis sa fie cel mai bun loc unde sa asteptam viata…”

As vrea ca la sfarsitul liceului sa pot spune si eu aceste cuvinte…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu