luni, 17 august 2009

Happy Birthday to me!!!

Azi e 17 August, sau ma rog mai degraba a fost…acum 16 ani pe la ora 5 dupa amiaza ma nasteam eu…
V-am spus ca dupa ce trece ziua mea o sa va povestesc cum a fost…
Deci, m-am trezit si mama m-a intampinat sa-mi spuna LMA, apoi pe parcursul zilei am mai primit multe telefoane si mesaje de la colegi si prieteni care mi-au urat fericire, sanatate etc…
Pe la 4 s-a intors tata de la munca si mi-a zis si el LMA…
Apoi pe la 5 jumate a venit o prietena la mine si am stat putin cu ea, iar pe la 7 au venit nasii mei si am stat cu ei. Cand am iesit sa-i conduc la poarta jumatate de strada striga la mine LMA…
Cam asta a fost ziua mea, nimic special, dar mi-a placut…
Le multumesc tuturor celor care mi-au dat mesaje si m-au sunat:
Mama, Tata,Nana, Nanu, Alexandra,
Lucy, Larisa,Iolanda, Lavi, Madalina, Catalina, Ella si Lavinia ( de pe forum), Dani, Aurelia, Alin, Ana,Ioana, tanti Mariana…sper ca n-am uitat pe nimeni…
Si uite-asa s-a dus si ziua mea…am mai imbatranit cu un an…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu