vineri, 23 octombrie 2009

Alta leapsa

1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte care ar fi aceasta? Dar intr-un film? Dar intr-un cantec?
Carte: “Invitatie la vals” de Mihail Drumes
Film: “A walk to remember” sau “What a girl wants”
Cantec: Dulce Maria – No Pares

2. Daca ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?
Poi imi place foarte mult Karla sau Miranda, iar la sexul opus Rares.

3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru 1 an?
Mexic sau Grecia

4. Care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut si ti-l amintesti?
Ati mai visat vreodata ca vorbiti cu paianjenii?…ei bine eu da

5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.
As fi un catelus si m-as trezi dimineata, m-as duce la stapanul meu si l-as linge pe fata in semn de “buna dimineata”, apoi m-as juca putin, si cu siguranta i-as musca rau de tot pe cei care ma enerveaza in viata mea de om.

6. Daca ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoana?
Nimeni…toti oamenii avem atat lucruri bune cat si lucruri mai putin bune in viata, asa ca dece sa-mi amarasc viata traind acele lucruri mai putin bune ale altei persoane, nu-mi sunt de ajuns ale mele?

7. Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?
Buna intrebare…poi cred ca prima data m-as speria putin, apoi m-as bucura pentru ca am scapat de persoanele care ma enerveaza, iar intr-un final as incepe sa plang pentru ca mi-as da seama ca nu mai am langa mine familia, prietenii si pe catelul meu Motzu…si cred ca as incepe sa-i caut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu