vineri, 30 octombrie 2009

El amor

Un cuplu de tineri indragostiti care treceau printr-o perioada grea a relatiei lor, si-au cerut unul altuia o pauza de o saptamana. Baiatul ii propune fetei ca dupa aceasta pauza, cand se vor intalni sa vina fiecare cu o lista pe care sa scrie lucrurile pe care le au in comun.
Dupa o saptamana, cei doi se intalnesc. Baiatul ii spune fetei sa inceapa ea prima cu prezentarea listei. Aceasta accepta.

Fata: Eu nu am gasit ca avem nimic in comun: tu esti popular, eu nu suport sa fiu in centrul atentiei; tie iti place fotbalul, eu nu stiu nici ce inseamna un corner; tie iti place sa te duci la petreceri, eu habar nu am sa dansez; tie iti…

Baiatul: Gata, opreste-te, e de ajuns…

Atunci, el scoate din buzunar o foaie impaturita de nenumarate ori de abia se mai vedea, o desface si i-o arata fetei. Fata rupe lista ei si se arunca in bratele baiatului.
Pe foaia lui era scris cu litere mari de tipar un singur cuvant:
DRAGOSTEA!

Un comentariu:

  1. frumos... in ce ora ai scris asta?:-? k nu my stiu.. oricum dragutz... :D

    RăspundețiȘtergere