luni, 19 octombrie 2009

Desene abstracte

Ne-a schimbat profu de desen anul acesta din pacate si a venit un prof cu care eu mai facusem si in genrala. E super naspa, e obsedat de cel putin 3 lucruri si anume: femei, bautura si bani (in generala mai era obsedat si de Gigi Becali si mess). in toate desenele lui trebuie sa apara cel putin un nud, de cele mai multe ori de femei, dar se intampla sa mai fie si de barbati. Oricum ne pune sa desenam niste tampenii. De exemplu in generala, din ce-mi mai amintesc ne-a pus odata sa desenam o scena de circ, un vis ciudat pe care l-am avut, o scena de executie pentru detinutii condamnati la moarte sau animale fabuloase.
Acum ne-a pus sa desenam deocamdata casa unui star MTV si cum ar arata camera noastra in propria viziune, iar azi ne-a mai dat o tema “interesanta”- monument pentru orasul meu.
Mai jos sunt desenele mele pentru primele 2 teme:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu