duminică, 4 octombrie 2009

RBD

RBD…banuiesc ca multora dintre voi v-a placut telenovela “Rebelde” si implicit si trupa desprinsa din ea…RBD.

Trupa a luat nastere in 2004 si a fost formata din 6 membri, 3 fete si 3 baieti, protagonistii telenovelei : Dulce Maria, Alfonso Herrera, Anahi, Christopher Uckermann, Maite Perroni si Christian Chavez.
N-o sa stau acum sa scriu despre tot ce s-a intamplat in cei aproape 5 ani de existenta ai trupei, dar cert este ca au avut un imens succes pe tot Globul, succes la care nu s-au asteptat nici macar ei, dupa cum au declarat in multe randuri.
Oricum, cum orice vis frumos din pacate are si un sfarsit, asa s-a intamplat si cu trupa. Pe 15 August 2008, membrii trupei au publicat un comunicat oficial in care au declarat ca trupa va inceta sa mai existe la sfarsitul anului. Aceasta veste a provocat multa nefericire si multe lacrimi printre randul fanilor din toata lumea care au incercat prin nenumarate campanii si marsuri sa impiedice destramarea trupei, dar din pacate nu au reusit sa-i faca pe membrii trupei sa se razgandeasca.
Si astfel pe 21 Decembrie 2008, in Madrid, Spania, RBD au sustinut ultimul lor concert lasand in urma milioane de fani indurerati.
RBD au venit si la noi in tara de ori, prima data in 2007 cand au sustinut un concert in cadrul turneului Tour Celestial 2007, iar cea de-a doua oara anul trecut cand au sustinut din nou un concert in cadrul Turneului de Adio ( Gira del Adios).
RBD a fost si trupa mea preferata pentru mult timp (si inca mai este), de aceea am vrut sa-mi aduc aminte de ei publicand acest post…Si chiar daca trupa s-a destramat, mereu imi voi aminti de ei ca fiind una dintre trupele care mi-au marcat adolescenta, iar versurile melodiilor lor si pozele si concertele lor nu le voi uita niciodata, mereu le voi pastra intr-un colt al inimii mele…Si probabil peste cativa ani cand voi scotoci printre lucrurile mele si voi gasi acel caiet plin cu poze, versuri si amintiri, acele numeroase postere si reviste pastrate cu sfintenie intacte, imi voi aminti de ei, imi voi aminti de adolescenta mea…
Astazi, daca ar mai fi existat, trupa ar fi implinit 5 ani de existenta. Din pacate, ea nu mai exista, dar nimeni si nimic nu ma impiedica sa-mi aduc aminte de ei. LA MULTI ANI, RBD!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu